درام

متنهای دراماتیک

درام

متنهای دراماتیک

تاپمالی یام ...

یئنی   بیر شه کیل  اوزونده ن   گه تیرمیش !

گوره سه ن  کیمه   باخیر ؟

یئنی  بیر  باخیش  !

ایچه ریم   یانیر

اوره ییم  هه لوولانیر  

ایسته سه یدی   بویله  ائیله مه زیدی ! 

ائیله یه ردی ؟ 

بیلمیره م 

آمما

بیلیره م 

بیلیره م   سون  ساهاتلاریمدیر 

سون  گونله ریمدیر 

سون  دوزومله ریمدیر   اونون اوچون  

یولومو  اوندان  آیریلدیب   گئتمه لی یه م 

اوزومون   بیر گون  یولوم  واریدی ! 

اوزومه   گه لمه لی یه م ! 

بونو  ایچیمده   دئمیشه م ! 

گه ره ک   تاپام 

اوزومو  

تاپمالی یام

یولومو  

تاپمالی یام  

بیلیره م ...

نگفتم ؟

آهم جدا اشکم جدا 

آخر چرا ؟ 

این را داشته باش حالا حالاها !  

چرا ؟ 

خواهمت گفت ! 

حالا بیا !

یکروز اینچنین شد حال من  

آندم که با من تو کردی آن جفا

گفتی برو  

من هرگز نخواهم ترا !  

راستی نگفتی آخر چرا ؟ 

گر نبود این ادبهای ساختگی  

چاره ام چیست یارم ز من این خواسته  

ـ نخواسته ای ؟

چیزکی میگفتمت ! 

آخر ای دوست

یارم گفته با من گر شوم خوب و بهترین اینروزها

با رقیبش نیز  حتی !  

ـ گفتی که نیستی با او رقیب ؟ 

آی بلا ! 

میگفتم آری 

او گفته با من

میبرد با خود مرا تا اوح آن قاف بلند 

تا انتهای شهر نور و شور و آتش 

با اسب تیزپائی که او نامش را نهاده تک سمند ! 

من به امشب راحتیهایم را مهیا میکنم 

آخر آنجا راحتترین لباسم را بپا خواهم نمود 

من به همراه دلبر شیرین ادا  

به آغوش ابر خواهم غنود  

با طوطیان خوش سخن در کنار بلبلانش

ترانه ها خواهم سرود !

دست در دست یارم  مینهم  

آن دم که دیداری دهد دست

دست دیگر گو بدست رقیبش دهم هم خیالی نیست یارم را !  

این شرط را او با من ببست !

او چنین گفته با من  ! 

نگفتی یار من دلدار من ای خوش ادا ؟ 

گفته ای 

گفته ای دیگر 

گفته ای ! 

اما وای بر اینکم 

آخر

آهم جدا اشکم جدا 

چرا ؟   

خواهمت گفت 

حالا بیا !

یادی نخواهم کرد رفته های دردزای دیروزمان را ! 

که فردا  

فردای خوب ما خواهد شدن ! 

و من که چشم میگشایم خواب رخت بربسته از اینجا 

از چشمهای خسته و پف کرده ام   !  

تا کجا ؟

هان ؟ !

آهان !

آهم جدا اشکم جدا 

آخر چرا ؟  

گفتم که این را داشته باشی 

نگفتم من ترا  ؟

گه لمیرسه ن ؟

ازلکی  آشکیندان  گورموره م   بیر  اثه ر  

دویدون ؟  

سه نده ن   خه یاللار  گوزه لی   یوخدور  داها   هئچ  خه به ر ! 

گئتدین ؟

گوروشسوز   وورموشام  اوه گی یین ؟ 

بویله  عومور  بویو   مه نیله    اولماقی   ایسته ییردین ؟ 

گوزه ل   جانانه   بوراکما   بیر  آن   اوز  باشیما  

کئشگه   ایناناسان   بونا

بوتون  اینسانلار  ایچینده   ته ک   قالماق   اینجیتمیر  جانیمی 

سه نسیزلیقه   دوزمور   جانیم  

سه ن   اولمویاندا   اولمور   حالیم 

سه نسیز   آخی   مه ن   نئجه  قالیم ؟ 

ده ردین   آلیم   بوراکما  اوزومده

یالنیزلیک 

یالقیزلیک  

ته ک   اوتوروب   دورماقا    دوزوموم  وار 

سه نسیزلیک 

سه نین  اولمامازدیقین   یاندیریر  یاخیر 

گوزله ریم   یئنیده   یوللارا   باخیر 

ائلیم   سه ن 

یووامدا  سه ن   واریمدا  سه ن   یوخومدا   سه ن

یوردومدا  سه ن  

جانیما  جان  وئره نیم 

باشیمین   تاجی 

گوزومون  به به یی 

جانیمین  ایچی 

روحوم 

قویما  بویله  غه م   ایچینده   دارلارا  دوشه م 

سیخینتیلار   سیخیر   اوره ییمی 

بوکور   بئلیمی 

گه ل 

یوخولاریمین   یوخوسو 

اویاقلیقیمین   نه فه سلی   خه یالی 

گویله ریمین   قوشو 

رویالاریمین   مئهریبانی   گه ل  قورتار  بو   پیس  آنلاریمی 

سه نده ن    سه نده ن   سونرا   نه  ایسته دیم  چوخ   گوردون ؟ 

سه نده ن  بیر  اوزاقلاردا  دوروب   باخماق   ایسته دیم  

ـ هه ن   بونو   ایسته دیم ! 

اولماسان    نه  اومودلا   یاشاییم ؟

سه ن  اوزاقلاردا  دوراندادا  وارسان 

اوره ییمده سه ن 

ایچیمده سه ن 

آلما   اورالاردا   اولماقی یین ! 

نه  اولار ؟ 

سه ن   بیر   قورتولموش  جانا  جان   وئردین 

وئرمه دین ؟ 

اوزونه   گه تیردین 

یولونو   ایتیره نی   یولونا   سالدین 

ایندی  به   هارالارداسان ؟ 

الین  یوخ 

گوزه ل   سوزون   یوخ 

مه رحه م   اولان   دیلین   یوخ 

ده لی یین   توختاتدین   گئتدین ؟ 

یارالاریمدا   سیزیللی یاندا   سه نی  سیزیللی ییر  

ائشیدمیرسه ن ؟ 

ووجودوم   سه نی   چاغیریر ! 

سه ن   اوزون   تاپمیشدین  بو   ده لینی 

نه ده ن   بوراخدین    الینی ؟  

سه نده ن   سونرا  کیم   بیله جه کدیر   بو   لالین   دیلینی ؟ 

هانسی   دوداقلاردان   گه ره ک   ائشیده م   جان باغیشلی یان   ماهنیلاری ؟ 

یئله  وئرمی یه جه کسه ن   تئل له ری یین   اوچا  اونلارلا   گوزله ریم ؟ 

سه نسیز  کیم   دیله   گه تیره جه کدیر  باغلی   دیلیمی ؟ 

آذربایجان   گوزه لی  گئتمه    

آرالی   گه زمه 

مه نی   ده رد  الینده   ته ک   قویوب   بوراخما 

کئشگه 

کئشگه   گه له سه ن 

بیلمیره م    نی یه   اوتوروبسه ن 

نی یه   گئدیبسه ن 

نه   دئدیم  سه ن   اینجیدین ؟ 

بوتون   سوزله ریم   اوچون   باغیشلاییرسان   گوناهلی   جانیمی ؟ 

ایندی   بوتون   اولدوقوملا   چاغیریرام 

بوتون   وارلیقیملا   باغیریرام 

گه ل 

گه ل 

گه ل 

اینانیرسان  گه لمه سه ن   اوزومده نده   کوسوجه یه م ؟ 

اوزوموده  یاد  بیله جه یه م 

آدیمیدا   اوره گیمده ن    سیله جه یه م 

داها  یوخ  دوزوموم 

بو   اوزومه   اولوبدور  یه قین 

ائشیدسه ن    سه نه ده   سون  سوزوم ...