درام

متنهای دراماتیک

درام

متنهای دراماتیک

ترانه دل ...

با من از ترانه های دلت هیچ نخواهی گفت ؟
با من از مستی جانت
از سروده های دلت
با من از نگاه آسمانیت
بگو
بگو با من
از مهر بگو
از عشق
وز طپشها و لرزه ها
با من از خود نخواهی گفت ...

داوارلار ...

داوارلار   کیمین    سورونوب     گئدیر 

آداملار

نه بیلیم    هارا !!!

گئدیرله ر     آداملار    سورو  کیمی

یاشاییش

بیر   اولوب   یئمه ک

ـ اودا   نه   یئمه ک !

بیرده ...

وای !!!

اولوم   اولسون !!!

اولوم !!!

یاشاییش     دئمه

دئسه ن     دئگینه ن     باتلاقدا   باتماق

اولاجاق    گوره ن     آچیلا    اوره گله ر     یئرده ن     گویه    قه ده ر ؟

 

وئره جه یه م جانیمی ...

سه نه   باخدیخجاق
سئوینجی   گوروره م    آلیر   جانیمی
بیر   دئگینه ن    مه نه   آی   قیز
اولمویا   سه ن   جان   آلانسان ؟
بیر  گون
یا   بیر   گئجه
_ نه   بیلیم
وئره جه یه م     جانیمی     سه نه
بوتون
دئسه نده      ایسته میره م   اونو   مه ن
بیل   کی    اوندادا
وئره جه یه م    جانیمی ...