درام

متنهای دراماتیک

درام

متنهای دراماتیک

گل سرخ ...

دخترک با من قصه ها گفت 

ستاره های آسمان را با ریسمان رویایی افسانه  

به هم زد گره  

انگار مه گرفته صحرایی شد افق 

گفت و گفت 

من اما با خود به کلنجار بودم که چرا ریسمان دخترک آبی از چاهی نمیکشد بیرون 

با خود گفته بودم 

ـ شاید با او نیز 

کاش به دردی میخورد بی سر و ته حرفهایش 

دخترک غمگین گفته بود با من 

ـ شاید با خود نیز 

کاش عشق را فهمیده بودی 

و این دل من بود که بی فهمیدن عشق 

ـ شاید 

ذره ذره آبم میکرد 

تا 

گلهای سرخ باغ افسرده نشوند از بی آبی ...

یوخو ...

یاخین   گه لدی 

ـ الیم   یوخودادا   اوزونیمیش ؟! 

قاچدی 

نه   پیسدی    گوزون   آچیلا   گوره سه ن    ته کسه ن !

اوپمه ک ...

دئدین 

ـ قولاق   آسماقدا   ده ییلدیم 

دئدین    اولماز 

ـ سه ن   اولان   یئرده    قولاق   آسماق   اولارمی ؟ 

دئدین   اولماز   اوپه سه ن     

ـ قولاقیم    سه نده   ده ییلدی    دئییردین   آمما   سه ن 

دئدین    اولماز   اوپه سه ن    بال   دوداقیمدان 

ـ نه   بیلیم   آی   قیز   نه دئدین 

بیرده   گوروردم   اوچوروق   سه نله    مه ن   له ب    له به    وئرمیش  ...