درام

متنهای دراماتیک

درام

متنهای دراماتیک

سئومه گیم سه ن اوچون ...

جانلا جانلا جانلا  سئویره م  سه نی

سئومه سه م    سه نی     سئومه میشه م      سئومه لی     حیاتی

سئومیره م     سه نی     هه ر    سئوه ن کیمی  

سئومیره م    ساده جه     سئومه ک کیمی 

سئویره م    سه نی     جان کیمی    جانان کیمی

سئویره م   سه نی     اوجا داغدان آخان    سئل له ر   کیمی

سو کیمی

سوسوزقالمیش    دوداق کیمی

سوسان   دیل کیمی

سوزلی   سازکیمی

سیزلی    سوزکیمی

ایپک  تئلی   ساچ کیمی

ساچلی   یارکیمی

سئویره م   سه نی    گوی کیمی

سئویره م    سه نی .....

کولی

کولی
ـ دخترکی با گونه های سرخ انابی
گرفته بود در دستان حنایی رنگش دستم را
ـ پیشتر از واکنشم بر کنش او
و پیشتر از آنکه من بدانم خبر از چه قرار است
چشم در چشم حیرانم دوخت
من
ساکت و منگ
گویی سروشی را می شنیدم از میان لبان او
ـ و چه حیرانی بود حیرانی آندمم
گفت :
کف بینم
کارم اینست و نان آور شبهای گرسنگیم
آه !!!!!
چه طالعیست این طالع تو جوان
ـ لرزشی بر دلم جهید
خط و ستاره هایت همه در هم
طول عمرت !!!!! آه !!!!!
چون سکوتش قرارم به بیقراری کشاند
گفتمش :
کوتاهست ؟؟؟؟؟؟؟؟
خیره در چشمانم گفت :
با آخرین گرگ تنها به قیامت خواهی ماند اما ...
: اما چه ؟؟؟؟؟
ـ تکرار این  اما چه  بر لبانم خستگی آورد
و او با گوشه توری آویزان از گیسوانش اشک سرازیر شده اش   را  گرفت و گفت :
عمرت دراز است بی عشق اما ....
گفتم :
من همیشه عاشق بوده ام
گفت :
هیچ شاهزاده ای را لیاقت عشق تونیست تا اسب سفید عشقت با او بتازد
...
و من دیریست ستیغ بلند کوه قاف را می جویم ...

قالا

اوجا    قالا

قوجا   قالا

گوجو    گوج   اوستونه    هی   سه ن      قالا     قالا    قالا

قوی    اوجا   باش    ائل له رین    اوجا   باش   قالا    آی    مه نیم    قالام

گوزه ل    قالام

مه نیم      آتام

مه نیم      آنام

مه نیم      قالام      آی    اوجا    قالام

گئجه له ر    گویده کی   اولدوزلارلا    دانیشیرسان   

قونوشیرسان      باریشیرسان

گونه شین     اوپوشله رین    آل   گونوز   اولسا

دوغو    دوغسا

پیس   یئله    یول   وئرمه      آماندیر

اسه ن   اولسا

توفان     اولسا

یامان     اولسا

دایانیب   داغ کیمی    قال

آی    مه نیم    قالام     اوجا     قالام ...