درام

متنهای دراماتیک

درام

متنهای دراماتیک

متن نمایشنامه : المپیک پر تماشاگر ...

صحنه ها :

                                                                              1 . دشت بیکران .

                                    آ و ب و د آرام آرام از زمین بیرون می آیند ، رویش .

آ : آخیش ، هوم ، قشنگه .

ب : چه سفری .

د : راحت شدم ، چقدر تاریک بود .

آ : خوشوقتم ، من آ .

ب : منم ب .

د : د هستم ، دوست شما .

آ : اینجا خیلی روشنه .

ب : هواشم بهتره .

د : خب ، تولدمون مبارک .

آ : ما از یه ریشه آب می گیریم .

ب : بیشتر از این .

د : ریشه هامون مشترکه .

آ : هی من یه کشفی کردم .

ب : بگو .

د : منم دارم جایی را که نگاه می کنی می بینم .

آ : چند اقیانوس فاصله هست بینمون ؟

ب : با کوهها و دشتهاب فراوان .

د : تکنولوژی فاصله ها را کم می کنه .

آ : شبیه ما نیستن ؟

ب : شاید .

د : سنشون از ما بیشتره .

آ : یه حسی بهم می گه اونا هم دارن ما را می بینن .

ب : صد در صد متوجه شدن .

د : تولد ما کم چیزی نبوده .

آ : وقتی نمی خوان بیان طرف ما معنیش اینه که با ما دوست نیستن .

ب : دشمن چی ؟

د : عملشون مهمه .

آ : براشون دست تکون می دیم .

ب : اگه دوست باشن اونا هم باید جواب بدن .

د : روشون را برگردوندن .

آ : چکار دارن می کنن ؟

ب : یه کارهایی .

د : نه برای ما .

آ : برای خودشان در تلاشند .

ب : هی دارند جلوتر می رن .

د : ما نباید از کسی عقب بمونیم .

آ : از کجا باید شروع کنیم ؟

ب : چپ ، راست ، بالا و پایین .

د : تسخیر .

آ : یه متر فلزی .                                                1

ب : یه دفتر یادداشت .

د : و یه خودکار به شکل شمشیر .

آ ، ب و د : انگار ارث خوبی بهمون رسیده .

آ : البته کافی نیست .

ب : باید تلاش کنیم .

د : تصاحب بهترینها تنها کاریه که باید کرد .

آ : اونا دارن پیشرفت می کنن .

ب : ما عقب موندیم .

د : اونا زودتر شروع کردن .

آ : بهانه ی خوبی نیست .

ب : آره باید دست به کار شد .

د : هنر نزد ماست .

آ : چیزی ...

ب : جایی ...

د : کسی ...

آ ، ب و د : از قلم نباید بیفته ،،، همه چیز ، همه جا و همه کس .

آ : بگم بهتون یا نه ؟

ب : لازمه ؟

د : ما که می دونیم .

آ : با این حال بگم بهتره ، هر چی طلاست مال منه .

ب : قبوله اگه بدی خطوط کتابهای منم باهاشون نوشته بشه .

د : خودم با شمشیر خودکار شکلم خطوط کتابهای تو را طلاکوب می کنم .

آ : یعنی اینجوری شریک می شیم ؟

ب : باید بشیم .

د : سه تنه از یه ریشه .

آ ، ب و د : میوه مشترک هدف اصلی .

آ : باید بسازیم .

ب : این پاهاش .

د : این تنش .

آ : این دستاش .

آ ، ب و د : این هم از سرش .

آ : کلیشه بسازیم .

ب : به تعداد زیاد .

د : کپی .

آ : حالا باید ثروتمندشون کنیم .

ب : زرنگترشون .

د : و قوی .

آ ، ب و د : از هر کجا شد باید گیر آورد ، هر آنچه می توان .

آ : فدراسیون تشکیل می دیم براشون .

ب : کنفدراسیون هم .

د : همچون لایه های پیاز .

آ : با برق فلزات من ،

ب : چرب زبانیهای من ،                                            2

د : قدرت بازوهای من ،

آ ، ب و د : پیش بسوی پیروزی .

آ : اونا هیچ وقت نمی فهمند ساخته ی دست ماها هستن .

ب : نباید هم بفهمند .

د : اجازه نمی دیم بهشون .

آ : این کره یک دور باید بچرخه .

ب : یک دور کامل .

د : حالا بایست کره کوچک ما .

آ : قبل از ما کارهای زیادی انجام شده انگار .

ب : آره ، دست گذاشتیم روی یه کلیشه .

د : ساختارشکنی برای همین روزاهاست .

آ : کاری نداریم قبلیها کجا دست گذاشته بودن .

ب : ما انتخاب خودمون را داریم .

د : اینجا .

آ : از تاریخ شروع کن .

ب : جغرافیاشونم باید تغییر داد .

د : هویتشان .

آ : نسل جدید .

ب : فرهنگ و تمدن جدید .

د : اهداف جدید .

آ : حالا اینها می رن جای قبلیها .

ب : راه افتاد .

د : قبلیها بدرود .

آ : خب همه دارن قبولش می کنند .

ب : جا افتاد .

د : یه عده نمی خوان قبولشون بکنن .

آ : قبلیها رو حذفشون کن .

ب : دورشون بنداز .

د : قیچی .

آ : اون یکی ، اون نه ، آهان همان ، چی گفت ؟

ب : ما حذف شدنی نیستیم ؟!

د : باید فکرش رو می کردیم .

آ : این دست ساز اونایی که اونجا دیدیم نیست ؟

ب : حتما هست .

د : فرقی نمی کنه ، قبل از محصولات ما ساخته شده در هر حال .

آ : وقتی مال ما نیست .

ب : باید دورش انداخت .

د : حتی اگه خودش نخواد .

آ ، ب و د : هر کاری راهی داره ، این می میره .

آ : وقتشه ؟

ب : حذف ؟

د : تردید نکن هیچوقت .

آ : تا ابد کار داریم .                                          3

ب : بی خستگی .

د : تکرار .

آ : آه بت شد .

ب : یک قهرمان .

د : نباید خودمون را ببازیم .

آ ، ب و د : باید به هدف فکر کرد .

آ : یکی به شکل همونی که ایستاده بود .

ب : اینم عین اون می ایسته .

د : دست ساز خودمون .

آ : برو بینم چکار می کنی .

ب : دوست دارم سربلند بشی .

د : کار را تمام کن .

آ : حالا ما قهرمان هم داریم .

ب : با فرمانهایی که از ما در سر خواهد داشت .

د : و کارهایی که برای ما انجام خواهد داد .

آ ، ب و د : انفجار .

آ : بسه ؟

ب : دودی شدن .

د : یه استراحت برای ما سه نفر لازم به نظر نمی آد ؟

آ : یه پله بالاتر باید بریم .

ب : ترکشهای انفجار نباید به پوسته ی شهرمون برسه .

د : یه آسمان بالاتر خانه می سازیم .

آ : چقدر از این بالا کوچک دیده می شن .

ب : محصولات قشنگین .

د : یه سرگرمی واقعی .

آ : به نظرتون اونا ما را باز هم دارن می بینن ؟

ب : خودشون هم گم شدن انگار .

د : معما شدیم ، اونا برای ما ، ما برای اونا .

آ : حالا ما برای محصولاتمان چی هستیم ؟

ب : خدا .

د : قهرمان قهرمانهای دست ساز خودمون هستیم حالا .

آ ، ب و د : به اسم خدا یا هر آنچه دوست داشته باشن .

آ : خوشم می آد قهرمان ما مثل اصلی بود .

ب : حالا دیگه قهرمان ما اصلی محسوب می شه .

د : همیشه راهی برای ساختن یک اصالت اصیل وجود داره .

آ ، ب و د : اصالت سازی حال میده .

آ : حالا که یه پله بالاتر اومدیم اونوریا دیده نمی شن .

ب : نکنه کاری بکنن علیه ما .

د : باید قوی باشیم .

آ : من می رم خبر بیارم .

ب : مواظب باش نبیننت .

د : می خوای منم بیام ؟

آ : شما مواظب اینجا باشین .                                      4

ب : من مواظب محصولاتمون هستم .

د : منم اطراف اینجا را دید می زنم .

                                                                              2 . اطاق تمرین بوکس باشگاه فرهنگی _ ورزشی یادگاران .

                                    در انتهای صحنه نژاد و فرزین در حال تمرینند .

                                                                                   مختار و اکبر هر کدام یکی از آنها را تشویق می کنند .

مختار : هی بچه نباید اجازه بدی بهت نزدیک بشه .

اکبر : شل نگیر ، محکم تر ، هوک چپ .

مختار : همینه ، بزنش .

اکبر : فقط دفاع خالی که نمی شه ، آهان ، خوبه ، حمله کن ، حمله .

مختار : فکر می کردم بعد این بیست سال نایی براش نمونده ، البته هنوزم مثل جوونیاش بیشتر از زور بازو مخ داره .

اکبر : نه ، فقط شعورش نیست که کمکش می کنه ، هنوز قبراقه .

مختار : بردش برات زیادی مهمه انگار !

اکبر : برد و باخت اینا مهم نیست ، دلم گیر جای دیگه ست تو این سودا .

مختار : بالاتر بزن بچه ، چی ؟

اکبر : خوبه ، یکی دیگه ، خودت بهتر می دونی ...

مختار : اونقده داری اگه حرف زدن پولی هم باشه ده جلد بریزی بیرون از دهنت خرده های ته جیبتم نمیشه هزینه گوهر افشانیت .

اکبر : زدی به خال پسر ، همینه ، بزن بازم همونجا ، اونقده افسانه ساختن از پولای من گوش ناشنوای فلک هیچ روح و دل رفیقمونم پر شده انگار .

مختار : افسانه و افسون گوشنوازکچی قصه تو نیست رفیق من ، انباشتگی حسابهای بانکی تو واقعیت محضه ، پوند و دلار ، ریال و دینار ، ماشالاه

          بچه ، بزن بینم ، مستقیم راست ، همونجا .

اکبر : پشته ی ما کوهم باشه براش زحمت کشیدم این سالهای دوندگیم ، فرض بگیر دارم ، اذیتت می کنه ؟

مختار : خدا زیادترش کنه رفیق ، حسادت آرامش آدم را می گیره ازش بی واریزی فیش و سفته و وصولی چک و برات ، من پی دونستن داشته های

            تو نیستم ، خب اما این تویی اومدی سهم بیشتری طلب کنی انگار ...

اکبر : بحث طلب مطلوب نیست رفیق ، اینی که می گم به نفع همه است .

مختار : همه ؟!

اکبر : تا حالا بدی دیدی از من ؟ یادت نیست کارایی که برات انجام دادم ؟ ناخالص بودم برات ؟

مختار : مگه من کم زحمت کشیدم برات ؟ بسه دیگه بچه ، استراحت بده تا پلاس نشدن جفتشون رو زمین .

اکبر : بسه فرزین ، نژاد ولش کن بینم .

مختار : دلاورت از نفس افتاده اکبر ، نا نداره نفس بالا بیاره .

اکبر : با این احوال هنوزم صد تا مثل نژاد را زیر پاش له می کنه .

مختار : دریای اعتماد بنفسی ، می بینی له شده اما ول کن تعریفای الکی خوشت نیستی .

اکبر : مختار ، چه نژاد چه فرزین ، هر دو عضو باشگاهن ، هر دو می تونن بجنگن ، درست ، حرف اصلیم اصلا این نیست ، حرف من ...

مختار : حرف تو درآمده بیشتر باشگاهه ، جرینگ جرینگ ، صدای سکه مستت می کنه ، درست ؟ می بینی که می دونم دردت چیه .

اکبر : اینم هست ، درست ، بیشتر اما اعتبار باشگاه برام مهمه ، می فهمی چی می خوام بگم که .

مختار : کاملش کن .

اکبر : بین مردم ، همونایی که لیچار بستیم باشگاه مال اوناست ، بین اونا نژاد محبوبیتی نداره ، فرزین هنوزم مثل دخترای چهارده ساله خاطر خواه

        داره و طرفدار ، خیلیا برا خاطرش سینه چاک می کنن و عربده می کشن ، فرزین می تونه برای باشگاه آبروداری کنه ، هم بین مردم اینجا

        هم تو مسابقات ، حرف من اینه .

مختار : پس از نظر اکبر خان کبیر فرزین می تونه قهرمان باشگاه معرفی بشه .

اکبر : اسم فرزین تضمین فروشه ، رقبامونم بهش احترام می گذارن ، این خودش ...

مختار : نظر رقبا برای من مهم نیست اکبر ، وقتی روحی بزرگ باشگاه رضایی را تصاحب کرد به غلط و درست بودن سند سازی و نگاه این و اون

          فکر نکرد ، منم خب وارثشم ...

اکبر : مقدمات وراثت تو به دست ...                                5

مختار : درسته ، قبول دارم وقتی روحی مرد تو باعث شدی من مدیر باشگاه بشم ، دست مریزاد ، اما حالا دیگه این اصل قضیه نیست ، چیزی که تو

           این وضعیت مهمه اینه که من الان مدیرم ، این برای همیشه یادت بمونه ، داشتم چی می گفتم ؟ آهان ، آره ، رضایی که ورشکست شد ...

اکبر : ما اومدیم وسط و باشگاه رو سندسازی کردیم به اسم روحی ، درسته ؟ لازم نیست یادآور بشم غیر از ما دیگرانی هم بودن این وسط ، حالا

        می خوام ملتفت همین قسمت بکنمت ، کافیه پامون بلغزه تا خواب رفته ها سر بلند بکنن و طلب فراموش شده بخوان دوباره ، خب البته

        وراث خود رضایی هم هستن ، به اضافه ی پسر روحی ...

مختار : بینم ، بعد این همه سال داری نبش قبر می کنی کفن کی را بریزی بیرون ؟ می خوای چی بگی تو ؟

اکبر : می خوای بشنوی ، خوبه ، حرفم سرراسته ، حالا که داری ورق می زنی ، نوشته های اصلی یادت نره ، دوست ندارم قصه که می شنوم یه

        قصه ی غلط برام تعریف بشه ، متوجهی ؟

مختار : من دوست دارم قصه با نگاه من جلو بره ، هر قصه ای به خیال پردازی هم نیازمند داره ، گوشنوازتر می شه با رویا ...

اکبر : نه برای خود قهرمان ...

مختار : قهرمان ؟ تویی یعنی ؟

اکبر : تو ، من ، همه ی ما ، تو که می دونی چی به ما گذشته ؟! نباید از دستش بدیم ، حرف من همینه مختار ، اگه قهرمان نبودن من سر زبانها

        بیفته و از این جرقه آتیش بگیره جونم شعله های وجودم خیلیا را می سوزونه .

مختار : لابد منم یکی از خیل این خیلیام نه ؟

اکبر : آتیش که شروع می شه خشک و تر باهام می سوزن ...

مختار : بهتر بود بجای این مثل بدرد نخور می گفتی تو دعوا حلوا پخش نمی کنن تا جواب بشنوی اما من هر وقت هوس کنم حلوای خیراتی تو رو

          پخش می کنم توی کوی و برزن اطراف باشگاه تا زیر قبر بفهمی نباید به دلت برات می شد می تونستی دهن گشادت رو باز کنی و ور بزنی

          و پرت و پلا بریزی بیرون و مختار را تهدید کنی ...

اکبر : فرزین نمی خوام دخالت کنی تو ، من هنوز اونقده پیر نشدم نتونم از خودم دفاع کنم ، برو بیرون ( فرزین خارج می شود ) نژادم تو ردش کنه

        بره ، دوست دارم خلوت کنم باهات ، نکنه می ترسی بادی گاردت را از خودت دور کنی ؟

مختار : ترسی هم اگه باشه تو دلم از تو نیست ، نژاد ( نژاد خارج می شود )  ............................

اکبر : نه هنوز دستات از کار نیفتادن ، مطمئنم جوانیام می تونستم جواب دیگه ای بهت بدم ، نه که پیر شده باشم ، نه ، برام مهم نیست شاخ

         شدنت ، بگذریم ، نمی خوام تجربه های این همه سال باد هوا باشه و نتونه کمک دست حالام باشه ، من و تو توی گوش همدیگرم بزنیم بازم

         جا برای چشم تو چشم هم دوختن و خندیدن داریم ، ندید می گیرم یقه کتم رفت تو مشت گره کرده ت رفیق ، یکی طلب من ،

         نمی چرخونمت ، مستقیم می رم سر اصل مطلب ، قرارمون نبود دو سال تو مدیر باشی دو سال من ؟

مختار : اعتبار گفتی فکر کردم فکر باشگاهی ، باشگاهی که دو سال به دوسال مدیر عوض کنه به درد لای جرز می خوره ، لابد نوبت تو تمام بشه

          نوبت عمه ی ...

اکبر : گوشه رینگ ضعیف گیر آوردی اینطوری گرفتی زیر مشت ؟! می گی نباید اعتبار باشگاه بره زیر سوال ، منم حرفم همینه ، اینجا یه امایی

         پاش وسطه ، قرار نبود حرف فقط حرف تو باشه .

مختار : حرفت منطقی بود همان اول کار می گذاشتم روی تخم چشمام ، فرزین دوره ش تمام شده اکبر .

اکبر : نه که نژاد تو دل مردم جا داره ...

مختار : گیرایی داره ، جذبه داره ، رقبا ازش می ترسن ...

اکبر : یه بار بگو حلقه گل سرخ گردن محمدعلی کلی هاله شده افتاده گردن نژاد ، مختار مرده ی فرزین بهتر از نژاده ...

مختار : برای تو شاید .

اکبر : من فکر باشگاهم .

مختار : نه بیشتر از من ...

اکبر : جایگاه من کجاست ؟

مختار : جایگاهت را خودت خراب می کنی ، تو صندلیت همیشه ی خدا کنار منه ، طرف من تو نیستی ، فرزین نمی تونه با من ...

اکبر : دل تو هنوز از کارهای قبلیش کدره ، شتری مگه تو ؟

مختار : دوست ندارم مقابل هم باشیم ، با این احوال فرزین نه .

اکبر : نژاد دنبال خراب کردن وجهه ی منه .

مختار : این دوره باید باشه ...

اکبر : اون یه روز به فکر این می افته جای تو را هم بگیره ، نمی فهمی تو ؟ 6

مختار : فکر نمی کنم ...

اکبر : گفته این دوره هیچ دوره ی بعد درصد من از درآمد باشگاه بیشتر نشه جلوی مختار می ایستم ..................

مختار : برای دوره ی بعد فکر قهرمان دیگه ای باش .

اکبر : فرزین هنوزم می تونه با ...

مختار : فکر قهرمان تازه ای باش اکبر ، جوان و قبراق ، هم مردم بخوانش هم رقبا دوست داشته باشن باهاش برن تو رینگ .

اکبر : هر کی شد ؟

مختار : من دوست ندارم قهرمان باشگاهم نتونه تو مخش فرو کنه مختار یعنی اول و آخر باشگاه .

اکبر : مام پشمیم کلا نه ؟

مختار : دوست دارم همیشه یادت باشه ، تو نفر دومی اکبر ، نفر دوم .

اکبر : اگه عاشق باشگاه نبودم برای خودم یکی تازه دست و پا می کردم .

مختار : نه توانش را داری نه دلش را ، تو دلبسته ی اینجایی اکبر ، مثل خود من ، بیرون از اینجام نه تو جایگاهی داری نه من ، آدم بهتره خودش را

          قول نزنه ، تو و من هر چی داریم از باشگاهه ، اون بیرون کسی برامون تره هم خرد نمی کنه ، اینجا سلطانیم ، بهتره این یادمون باشه ، برو

          فکر یه قهرمان تازه باش ، سر پا موندن باشگاه به نفع همه ست ، تو ، من ، ما .

اکبر : مردم به راحتی ول کن فرزین نمی شن مختار ...

مختار : این مردم عاشق قهرمان زنده ن ، تو فرهنگ اینا اولین شکست یعنی مرگ قهرمان ، نژاد می تونه فرزین را ناک اوت کنه .

اکبر : هزار سال دیگه م نمی تونه .

مختار : دوپینگ می کنه نژاد .

اکبر : تا اونجاها رفتی تو ؟

مختار : باشگاه داری سخته اکبر ، فکرت باید خوب کار کنه ، نکنه تا راند سومم نمی تونی دوام بیاری ، این چیزیه که رقبای مام بلدن .

اکبر : می رم دنبال چیزی که خواستی ، اما یه شرط دارم .

مختار : بگو .

اکبر : نصف نصف ، همه چیز .

                                                                              3 . دشت بیکران .

                                                                            ب و د نشسته اند .

ب : چه معنی داره ؟

د : زکی .

ب : اصلا فکرشم نمی کردم .

د : مگه باور کردنیه آخی .

ب : شاخ درآوردم وقتی بهم گفت .

د : دم هم درمی آوردی جا داشت .

ب : حالا چی می شه ؟

د : من چی می دونم .

ب : فکر می کردم خیلی زرنگم .

د : می گفتم هر کی بخواد خلاف حرفم چیزی بگه داغونش می کنم .

ب : نه ، هیچ ربطی به زرنگی نداشت .

د : برق طلاها کار خودش رو کرد .

ب : پس چی ، فکر کردی این می تونست .

د : من که گیج شدم ، انگار با مشت زدن تو مخم .

ب : فکرم کلا مختل شده .

د : داره می آد .

ب : خودت را بزن به ندیدن .

د : آره محل سگم بهش نذار .                                       7

ب : حالا فکر کرده چی شده .

د : ببین کی گفتم ، اگه نگرفت خودش را .

ب : گه خورده .

د : غلطهای اضافی .

ب : هنوزم انگشت کوچکه ی من نمی شه .

د : فوت کنم می افته .

ب : داره می رسه .

د : بی خیال .

ب : کجا بودیم ؟

د : نوبت توئه گل من .

ب : ماتت می کنم اساسی .

د : اینم از حرکت من .

                                                                            آ وارد می شود .

ب : گوساله .

د : سگ .

ب : الاغ .

د : بوزینه .

آ : اسبه اون .

ب : نگرفت .

د : فهمیدم .

آ : بچه ها من برگشتم .

ب : خوش گذشت ؟

د : د  اومدی تو ؟

آ : آره خوش گذشت .

ب : می گم همچین سر کیف به نظر می آی .

د : جای ما خالی .

آ : سلام داشتن خدمتتان .

ب : صد سال سیاه .

د : ما جواب دشمنامون را نمی دیم .

آ : وقتی من باهاشون فامیل بشم ...

ب : پس قرار عروسی گذاشتی ؟

د : د ، مبارکه باشه .

آ : مرسی .

ب : عروسی کیه حالا ؟

د : اگه برم .

آ : بزودی .

ب : دیگه ؟

د : آره ، باقیشم بگو .

آ : باقی نداره ، من با اون ازدواج می کنم .

ب : همیشه فکر می کردم تو آخرین نفری باشی که اونا را به رسمیت می شناسی .

د : علف و بزی و شیرینی .

آ : من اینجوری نگاه نمی کنم .

ب : مگه می شه جور دیگه ای هم نگاه کرد ؟                          8

د : رو که نیست .

آ : اهداف بزرگتر باعث شد فرداها را در نظر بگیرم .

ب : که چی بشه ؟

د : می بافه بابا .

آ : با وصلت من و ...

ب : نمی خوام اسمی از دشمنام بشنوم .

د : بازیت را بکن .

آ : باید گوش بدین .

ب : مجبور نیستیم .

د : نوبت کی بود ؟

آ : گوش ندین من را از دست می دین ............

ب : فکر می کردم بخوای برگردی کنار ما .

د : خودفروشی خیلی بده .

آ : اونا با رفتن من تعدادشون بیشتر می شه .

ب : تهدید می کنی ؟

د : چه زود ، واقعا که متاسفم .

آ : می تونیم مثل قبل باشیم .

ب : اگه برگردی  .

د : شاید .

آ : مثل قبل ، با تعداد بیشتر و فکرهای قشنگتر و همچنین موقعیتهای عالی تر .

ب : عمرا .

د : من حاضر نیستم تو یه لانگ شاتم با اونها دیده بشم .

آ : من نبودم اونام همین خیالات را داشتن .

ب : منتتم باید بکشیم حالا ؟

د : عجب رویی داره این .

آ : ما باید باهاشون راه بیاییم .

ب : چرا ؟

د : این چی می گه ؟

آ : اونا تواناترن .

ب : فکر می کنی دلیلت کافیه ؟

د : حالا از کجا معلوم تواناتر باشن .

آ : موقع تولد ما اونا می تونستن نابودمون کنن .

ب : اگه می دونستن داریم متولد می شیم شاید .

د : از کجا معلوم تواناییشون در این حد بوده حالا ؟!

آ : فکر می کنین دارم دروغ می گم ؟ من از شمام .

ب : چرا باید حرفات را باور کنیم ؟

د : من شک دارم دیگه از ما باشی .

آ : خب ، چیزی که باعث شد عشق من و ...

ب : یه بار گفتم نمی خوام اسم دشمنم را بشنوم .

د : هاع عشق !

آ : در هر حال اون به من افق تازه ای نشون داد .

ب : توجیه .

د : کیش .                                                        9

آ : یادتونه دنیای محصولاتمون را لایه لایه ساختیم ؟

ب : تو گفتی چی ؟

د : پیاز انگار . 

آ : دارن از اون طرف با من تماس می گیرن ، باید برم ، اونجا هستن کسایی که شماها هم می تونین عاشقشون بشین .

ب : چی ؟

د : هزار سال دیگه م عشق نمی خوام .

آ : من باید برم .

ب : تو می خواستی چیزی بگی .

د : می خواست خرمون کنه .

آ : فکرتون را به کار بندازین تا دیر نشده .

ب : تو باید کمکمون کنی .

د : داره می ره ؟

آ : دوست دارم ببینمتون .

ب : باید بیام دنبالت تا بدونم چی می خواستی بگی ؟

د : تو کجا راه افتادی ؟

آ : می دونستم باهام همراه می شین .

ب : باید بدونم چرا رفتی یا نه ؟

د : منم باید بیام ؟

آ : یه المپیک باید راه بندازیم .

ب : دارم می فهمم .

د : با تماشاگران زیاد ، خیلی زیاد .

                                                                            آ خارج می شود .

                                                                            ب خارج می شود .

                                                                            د خارج می شود .

      

                                                                                                                            پایان .

                                                                                92.07.22

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد